Betalen en Verzenden

Wij trachten uw bestelling zo snel mogelijk (binnen 2 werkdagen na binnenkomst bestelling) af te leveren. Helaas zijn ook wij afhankelijk van fabrikanten. Het kan dus voorkomen dat een product niet voorradig is op het moment van bestellen en u dus langer zult moeten wachten. De actuele voorraadstatus staat bij het product. U ontvangt bij bestelling van ons een bevestiging met daarin uw bestelnummer en een bestelstatus. Indien er een verandering in de status van uw bestelling plaatsvindt (bv. Uw bestelling is verzonden via PostNL) dan wordt dit u per email meegedeeld. Zo blijft u op de hoogte van de status van uw bestelling. LET OP: Een wijziging in de status van uw bestelling wordt direct vanuit onze database per email naar u verzonden.


Betaalmethodes:


Bij kidsspeelgoed.nl kan er met de volgende betaalmethodes worden betaald:

    - Overboeking


    - IDEAL (Nederland)

    - Bancontact (voor Belgie)

    - PayPal (Wereldwijd)

    - Bitcoin (Wereldwijd)

    - KBC/CBC Payment Button (voor Belgie)

    - Belfius Direct Net (voor Belgie)

Onze website maakt gebruik van een SSL certificaat tijdens het aanmaken van een account en het afrekenen.  Voor de afhandeling van onze betalingen maken wij gebruik van een betalingspartner: Mollie. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.



Wat zijn de verzendkosten?


Per bestelling berekenen wij € 7,50 verzendkosten in Nederland voor producten tot een gewicht van 5 kilo. Daarboven gelden andere tarieven, zie hier de FAQ pagina. Voor klanten uit België is dit € 9,50. Bestellen onder rembours is niet mogelijk.



Van KGT/M KGVerzendkosten € Inclusief. BTW
0.015.00€7,50
5.0110.00€9,50
10.0120.00€12,50
20.0130.00€14,50
30.0135.00€20,00
35.0140.00€27,50
40.0150.00€31,00
50.0180.00€35,50

Overzicht van de verzendkosten voor België en Duitsland

LandVan KGT/M KGVerzendkosten € Inclusief. BTW
België en Duitsland0.0110.00€9.50

10.0120.00€11.50

20.0130.00€15,15

Kidsspeelgoed.nl zal de bestelde artikelen met de grootst mogelijke zorg afleveren.


Uitzondering:


Bij pakketten met afwijkende formaten en/of gewichten zijn wij genoodzaakt een toeslag te berekenen . Deze toeslag is per artikel verschillend en wordt u bij het afrekenen getoond. Het gaat hier om artikelen die een gewicht hebben van meer dan 5kg. Zie de FAQ voor prijsinformatie.


Levering:

PostNL zal in de meeste gevallen op de gewenste leverdatum uw artikelen afleveren. Doorgaans ontvangt u uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen nadat u een bestelling heeft betaald en mits op voorraad. Indien u bij de aflevering van PostNL onverhoopt niet thuis bent, probeert de bezorger in veel gevallen uw pakket aan te bieden bij uw buren. Mocht bezorgen bij de buren niet mogelijk zijn, vinden er in nog twee bezorgpogingen bij u plaats. Daarna ontvangen wij het pakket retour. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag tussen 08.00 en 20.00 uur.

Transmission

Voor grote en zware pakketten werkt Kidsspeelgoed met de transportcombinatie Transmission. Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een kaartje in de brievenbus met het verzoek om contact met de vervoerder op te nemen. U kunt dan een nieuwe afspraak plannen samen met het transportbedrijf. In overleg kunt u het pakket ook afhalen op een depot van Transmission. Na de 1e bezorgdag heeft u 21 dagen de tijd om het pakket in ontvangst te nemen.

Garantie:

Op al onze artikelen zit standaard de door de fabriek c.q. importeur vastgestelde garantie. Voor alle elektronica is dit de Nederlandse fabrieksgarantie. Deze garantie is niet overdraagbaar en wordt uitsluitend verleend op vertoon van de originele door KidsSpeelgoed aan de klant afgegeven aankoopfactuur tezamen met het bijbehorende, volledige ingevulde garantiebewijs (indien aanwezig in doos). De service op de artikelen die u bij ons besteld hebt wordt verleend door de fabrikanten c.q. importeurs of door een door hen geselecteerde serviceorganisatie.

Herroepingsrecht/Retouneren


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kidsspeelgoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Bij uw bestelbevestiging wordt automatisch een herroepingsformulier meegezonden. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na het versturen/melden van de retour heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Dit kunt u aangeven door het formulier in te vullen en binnen 14 dagen vanaf de besteldatum retour te sturen. Hier kunt u het formulier downloaden.  Je kunt het artikel retourneren: (1) binnen de zichttermijn van 14 dagen. (2) als het artikel compleet is (3) in de originele staat en fabrieksverpakking. (4) met de originele factuur. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.


Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, voor verzegelde gegevensdragers waarvan de verzegeling verbroken is, voor gebruikte producten voor zwembadhygiëne en voor aangebroken verpakkingen van levensmiddelen of dierenvoeding.

 Zie voor meer info onze Algemene voorwaarden op onze website.

Alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.